Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Retail Case Manager - Iasi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Retail Case Manager - Iasi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
- Cunoștințe legislative: legea insolvenței, procedura civilă (executare silită imobiliară și mobiliară);
- Cunoașterea normelor fiscale și experiență în analizarea datelor financiare ale unei companii;
- O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office;
- Abilități de comunicare, acuratețe și corectitudine în exprimare;
- Abilități de negociere;
- Spirit de echipă;
- Persoană organizată, orientată către client și rezultate;
- Permis de conducere, categoria B.
- Administrează cazurile din portofoliul alocat;
- Gestionează dosarele de executare/insolvență;
- Identifică soluțiile posibile pentru închiderea cazurilor;
- Negociază planul/programul de recuperare a creanței;
- Monitorizează respectarea înțelegerilor de plată agreate cu debitorii/garanții (verificarea respectării termenelor de plată, constatarea cazurilor în care sunt necesare acțiuni suplimentare de urmat, sortarea cazurilor constatate, actualizarea profilului debitorului);
- Monitorizează procedurile legale aferente debitorilor din portofoliul alocat;
- Participă la licitații, adunări de creditori;
- Realizează rapoarte de activitate saptamanal.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Call Center italiană in Iasi (Hybrid) Aplica fara CV | |
Agent securitate si interventie - Palas Mall Iasi Iasi, |
Raporteaza eroarea la