Supplies Reseller Support with french
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Supplies Reseller Support with french active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.12.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.
Acest post are rol în însușirea unor aptitudini avansate (bună cunoaştere a proceselor şi instrumentelor) pentru a fi capabil să finalizeze sarcini/îndatoriri cu un grad mediu/ridicat de complexitate și în dobândirea unui nivel de înţelegere avansat a aspectelor generale ale postului şi familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei.
Cerințe:
- Diplomă de licența sau echivalare cu experiență;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Word şi PowerPoint;
- Cunoștințe avansate de limba engleză și limba franceză;
- Aptitudini de comunicare;
- Simţ practic al afacerilor;
- Capacitate de analiza;
- Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
- Aptitudini de organizare, planificare și control.
- Oferă suport zilnic și informații despre produsele companiei, discount-uri, prețuri, tool-urile interne, modificare de deal-uri/OPG-uri echipelor de vânzări responsabile de clienții mici și mijlocii;
- Oferă suport echipei de vânzări cu privire la programele de vânzări, după cum urmează: programe de compensare specifice, procese specifice de vânzări, planificări de vânzări și business, platforme, rapoarte și aplicații folosite în canalul de vânzări, precum și orice alte programe sau activități legate de întreținerea unei de relații de afaceri favorabila din canalul de vânzări din cadrul EMEA;
- Contribuie la crearea și îmbunătățirea proceselor interne și de training în ceea ce privește: programele de compensare/bonusare/discount-uri, training-uri legate de contracte, training-uri legate de planificare, managementul partenerilor și sistemul de ticketing Unison;
- Administrează conținutul aflat platformele folosite de partenerii ai companiei: Smart Portal/Unison – secțiunea Consumabile;
- Reprezintă un prim punct de contact pentru managerii de conturi, PBMi, salesi, reselleri, partenerii autorizați de a distribui/vinde produse ale companiei;
- Gestionează cererile primite de la echipele de vânzări și oferă rezoluții pentru acestea, respectând termenii de timp agreați;
- Poate îndruma la nevoie alti membrii ai echipei în activitățile zilnice;
- Gestionează backlog-ul de comenzi și se adresează echipei de vânzări pentru a determina sursa întârzierii;
- Comunică statusul și escalează probleme la nevoie;
- Colaborează cu alte departamente și organizații pentru a soluționa problemele aparute (marketing, compensare, lanțul de aprovizionare, logistică).
Cod Anunț: 281016CM
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
GAcademy - Language upskilling program for French speakers (Bucharest, RO) Aplica fara CV | |
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
Senior Customer Experience Specialist with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (219) |
Raporteaza eroarea la