OPERATOR CALL-CENTER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Totem Communication active.


Vezi toate job-urile OPERATOR CALL-CENTER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Totem Communication
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Inginerie
  • Tip job: freelancer-colaborator
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De ce Totem?
    Pentru că noi credem în progres, inovare și în oameni. Credem în loialitate, prietenie, în relațiile pe termen lung și în rolul pe care fiecare dintre noi îl are în echipă. Credem în puterea exemplului pozitiv și credem în nucleul de schimbare pe care fiecare dintre noi îl poate crea în jurul său. Și credem în puterea pe care fiecare dintre noi - individual sau împreună - o are și o poate folosi pentru a schimba lumea într-un loc mai sănătos și mai bun.

    Cerinte

    Disponibilitate pentru un program de 8 ore / zi ( 9,00-17,00) de luni pana vineri.

    Responsabilitati

    Aplicarea de chestionare prin telefon în cadrul unui proiect de market research.

    Alte informatii

    Proiectul este pe o perioada determinata de două săptămâni. Ulterior, exista posibilitatea de a trece pe alte proiecte pe termen mai scurt sau mai lung in functie de disponibilitate.
    Venitul este de 60 lei net / zi.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Totem Communication. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Totem Communication >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (202)