Payroll Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Payroll Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Bucuresti! 



    Esti o persoană organizata, atentă la detalii, concentrată pe rezultate și dornică de perfectionare continua ? Te vrem in echipa noastra !



    Fie ca esti la inceput de cariera si cauti o experienta profesionala care sa conteze,  fie ca ai lucrat deja in acest domeniu (sau intr-un domeniu relevant pentru activitatea noastra) si vrei sa te dezvolti, noi vom identifica trainingul potrivit pentru a te pune in valoare in echipa noastra de Payroll France!  



     Pentru a face parte din echipa noastra ai nevoie de:



    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minim B1);



    - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;



    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;



    - Capacitate de invatare rapida;



    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;



    - Capacitate de organizare si prioritizare;

    Responsabilitati

     Misiunile tale in echipa noastra:



    - Asiguri înregistrarea informatiilor de payroll (modificari de natura contractuala salariati, ore de prezenta salariati, absente, prime, avansuri de salariu etc.) și coerenta datelor in programele de  salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajații clientilor francezi din portofoliul nostru ; 



    - Calculeazi compensațiile la care au dreptul salariatii ca urmare a incheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de munca, în conformitate cu legislația în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil si particularitatilor fiecarui client; 



    - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale si accidente de munca si realizezi adeverintele de salariu necesare indemnizarii salariatilor de catre organismele din Franta; 



    - Realizezi declaratiile de cotizatii sociale specifice societatilor clientului



    - Participi la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor si a proceselor specifice departamentului. 

    Alte informatii

    Beneficiile tale:


    -Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională; 


    -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; 


    -Pachet salarial motivant si bonusuri de performanta.