Application Expert

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile High-Tech Systems Software active.


Vezi toate job-urile Application Expert active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: High-Tech Systems Software
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are building an integrated ecosystem of healthcare software solutions, ready to respond to the needs and challenges that arise in this field. 

    Cerinte

    Experienta de lucru cu baze de date SQL SERVER (proceduri/trigger-i functii) de cel putin 1-2 ani;
    Abilitatea de a diagnostica, depana, de a obtine rezultate si de a oferi solutii pentru o gama larga de probleme tehnice;
    Responsabil si capabil de a gestiona timpul in mod util;
    Capabil sa lucreze in mod eficient, atat cu supraveghere directa cat si fara supraveghere;
    Cunoasterea detaliata a produselor dezvoltate in cadrul departamentului/companiei;
    Mentor/trainer pentru alti colegi din zona de suport tehnic;
    Focusare pe intelegerea nevoilor clientilor;
    Abilitatea de a lucra sub presiune, de a face fata cu calm si in mod pozitiv situatiilor care implica interactiune cu clientii.

    Responsabilitati

    Ofera suport tehnic si functional direct clientilor cu privire la utilizarea, configurarea si intretinerea produselor companiei, asigurandu-se totodata ca sistemul/aplicatiile functioneaza in conformitate cu specificatiile primite;
    Ofera asistenta clientilor pentru remedierea imediata in caz de urgenta, in conformitate cu clauzele din cadrul SLA-ului;
    Creeaza temporar work-around-uri pentru problemele imediate ale clientilor, dupa caz;
    Simuleaza/reproduce problemele aparute pe mediul clientilor astfel incat sa ofere toate detaliile necesare departamentului de dezvoltare in vederea rezolvarii bug-urilor;
    Colaboreaza indeaproape cu echipa de livrare (analiza, dezvoltare, implementare si configurare) pentru a rezolva problemele clientilor;
    Participa impreuna cu echipa de analiza/dezvoltare la implementarea aplicatiilor companiei pentru noi clienti;
    Ajuta la crearea de documente tehnice si/sau materiale de instruire precum si a bazei de cunostinte;
    Participa la integrarea si formarea noilor membri din cadrul echipei de suport tehnic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (342)