Ofiter Administrare Credite IMM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Administrare Credite IMM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    Ce este esential sa ai;
    • Minim 1-2 ani experienta in zona de creditare;

    Alte cerinte:
    • Studii superioare (economice);
    • Cunostinte privind produse de creditare IMM;
    • Atentie la detalii, spirit analitic, rigurozitate;
    • Cunostinte despre creditare si despre utilizarea sistemelor si aplicatiilor bancare;
    • Abilitati de comunicare atat verbal cat si in scris.
    • Limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Scopul pozitiei:
    • Verificarea, acordarea si monitorizarea facilitatilor de credite IMM;

    Ca membru al echipei vei avea urmatoarele responsabilitati:
    • Verificarea documentatiei de credit conform normelor si procedurilor in vigoare;
    • Deschiderea conturilor de facilitate in sistemul informatic (ICBS/EF3) conform instructiunilor operationale in vigoare;
    • Administrarea si mentenanta ulterioara a facilitatilor de credit;
    • Monitorizarea respectarii clauzelor contractuale pe tot parcursul relatiei de credit si actualizarea bazelor de date interne cu informatiile necesare;
    • Actualizarea periodica a datele din ICBS;
    • Acordarea de suport clientilor interni pe probleme legate de deschiderea si administrarea facilitatilor de credit IMM;
    • Acordarea de suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu acordarea si administrarea conturilor de credit;
    • Sesizarea problemor de functionalitate a sistemului informatic, informand persoanele responsabile de acest aspect.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>