Receptionist – Administratia Centrala (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Receptionist – Administratia Centrala (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    • Studii medii/superioare;
    • Experienta in activitatea de relationare cu clientii;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si usurinta in utilizarea PC-ului;
    • Cunostinte de limba engleza;
    • Abilitati de organizare, prioritizare si adaptare la diverse situatii.

    Responsabilitati

    • Primeste si indruma vizitatorii catre departamentele corespunzatoare din banca si alte locatii ale bancii;
    • Furnizeaza informatii generale despre conditiile de activitate cu clientii catre solicitanti;
    • Asigura receptia si distributia apelurilor telefonice primite in centrala, in conditii de maxima politete;
    • Asigura preluarea mesajelor si transmiterea lor prompta la destinatari;
    • Intocmeste zilnic listele cu vizitatorii si le transmite solicitantilor;
    • Asigura servicii de intermediare (comenzi taxi, comenzii de servicii, transmitere de oferte);
    • Asigura servicii auxiliare de asistenta (cu aprobarea sefului ierarhic).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>