Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
- studii superioare
- foarte bune abilitati de prezentare, comunicare si negociere
- orientare catre client si spirit de echipa
- abilitatea de a lua decizii rapid si de a rezolva probleme
- bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office
- limba Engleza este un plus
- mentinerea unei legaturi constante cu clientii companiei pe e-mail sau la telefon
- inregistrarea si rezolvarea cererilor venite din partea clientilor
- primirea si inregistrarea in sistemul informatic al comenzilor venite din partea clientilor (restaurante / statii de alimentare)
- procesarea si verificarea comenzilor primite de la client
- verificarea comenzilor livrate si rezolvarea problemele aparute
- rezolvarea plangerilor primite din partea clientilor
- actualizarea formularelor de comanda
- comunicarea programului de comenzi pentru fiecare client sau a altor informatii cerute de catre acestia
- gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)
- pregatirea facturilor pentru serviciile furnizate clientilor
- comunicarea cu toate departamentele interne
- intocmirea rapoartelor lunare
- ofera ajutor in formarea noilor angajati
- indeplinește orice alte sarcini specifice, in conformitate cu cerintele de management pentru o buna desfasurare a operatiunilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Representative – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Customer Service BUCURESTI, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (281) |
Raporteaza eroarea la