Specialist Resurse Umane (Salarii&Admin)-Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global active.Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane (Salarii&Admin)-Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.06.2017 |
Remote work: | On-site |
Intr-o lume unde diversitatea este un element cheie, stim ca este esential sa adaptam serviciile noastre la cerintele clientilor, sa construim solutii customizate pentru fiecare client.
Motto-ul nostru: Nu exista un serviciu care sa nu poate fi imbunatit.
Payout Payroll este in cautarea persoanei potrivite pentru pozitia de Specialist Resurse Umane (Salarii&Admin), pentru biroul sau din Timisoara. Daca esti interesat de aceasta oportunitate, asteptam cv-ul tau.
Candidatul ideal este o persoana cu experienta in calcul salarial si administrarea de personal, bun cunoscator al legislatiei muncii, responsabil si ordonat, cu experienta in lucrul cu clientii.
Cerinte:
• Studii superioare;
• Experienta in domeniul administrare resurse umane si salarizare, minim 2 ani;
• Experienta in utilizarea programului GLobal Sal este un avantaj;
• Cunoastere avansata a operatiilor efectuate in Excel;
• Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
• Cunostinte de limba engleza ;
• Persoana dinamica, organizata cu spirit de initiativa;
• Buna comunicare cu clientul;
Locatie: Timisoara
Responsabilitati salarizare, pentru companiile client alocate:
• Gestionarea activitatii de salarizare pentru societatile alocate, corect si la timp, in functie de specificul clientului si in concordanta cu prevederile legale in vigoare;
• Centralizarea, prelucrarea si operarea in sistemul informatic de salarizare a tuturor datelor si informatiilor transmise de catre client pentru constituirea calcului salarial corect;
• Intocmirea si verificarea pontajelor, statelor de plata, fluturasilor, ordinelor de plata si declaratiilor lunare conform legislatiei muncii si fiscal.
Responsabilitati administrare personal, pentru companiile client alocate:
• Intocmire documente de personal pentru angajatii noi ;
• Intocmire acte aditionale pentru modificarile contractuale;
• Intocmire decizii de incetare, suspendare sau revenire ;
• Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal;
• Completarea si eliberarea adeverintelor salariale solicitate de catre clientii gestionati.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Working Student - HR Payroll Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la