Cautam Recruiter vorbitor de Italiana si Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Global Remote Services active.


Vezi toate job-urile Cautam Recruiter vorbitor de Italiana si Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Global Remote Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About us

    Global Remote Services, GRS, is the oldest and leading Independent Contact Centre provider in Romania, with ten years of experience in the Business Process Outsourcing (BPO) market.
    Founded in January 2004, in Bucharest, GRS provides a broad range of multilingual and multi-channel contact center and back office services to organizations across Europe.

    Global Remote Services has 3 offices in Romania, 2 in Bucharest and one, recently open, in Piatra Neamt. The company has now more than 500 employees and plans to continue its development.

    Come join us!

    Do you know another European language at an advanced level besides English? Let’s talk!

    You don’t need previous experience because we are going to offer you all the necessary trainings. We are looking for ambitious and perseverant candidates willing to learn new skills and capabilities.

    Our offices are close to the city center with easy access to the main transportation means. We value our team so we are careful to offer our employees an excellent work environment.

    If you are interested in working in a challenging and constantly developing industry we will be happy to welcome you in our team!

    Cerinte

    Ce asteptari avem de la colegul nostru?

     cunostinte avansate de limba italiana si engleza;
     atestatele sau cursurile finalizate in strainatate reprezinta un avantaj;
     studii superioare finalizate/ in curs de finalizare;
     experienta anterioara in recrutare de personal este un plus;
     disponibilitate pentru colaborare pe termen mediu sau lung;

    Responsabilitati

    Ce va face colegul nostru?
     Va dezvolta, implementa si coordona programul si strategia de recrutare si selectie a resurselor umane
     Va identifica mediile si metodele cele mai potrivite ce vor contribui la desfasurarea procesului de recrutare si selectie
     Va concepe si publica anunturile pentru angajare
     Va promova, pe piata fortei de munca, locurile de munca disponibile
     Va gestiona baza de date cu aplicanti
     Va selecta CV-urile
     Va organiza interviurile telefonice si fizice
     Va conduce interviurile alaturi de candidatii selectati
     Va sprijini integrarea noilor angajati in firma
     Va crea continutul materialelor necesare procesului de recrutare-selectie, (chestionare, teste, creeaza profile psihologice)
     Va asigura activitatile de administrare de personal, de evaluare a performantelor, de implementare a politicilor de resurse umane

    Alte informatii

    Oferim
     Oferta financiara atractiva
     Pachet de beneficii
     Contract pe perioada nedeterminata
     Program de training plătit
     Un mediu de lucru tanar si dinamic care sa te faca sa zambesti in fiecare zi si in care te poti dezvolta personal si profesional.

    Trimite-ne CV-ul tau pana pe 12 octombrie si un coleg te va contacta pentru a organiza un interviu in care sa poti solicita mai multe informatii!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)