Contract Administrator - Limba Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Contract Administrator - Limba Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Cerinte:
    - Absolvent de facultate;
    - De preferat, experiență profesională anterioara;
    - Fluent în limba engleză (scris și vorbit), cunoșterea unei alte limbi străine este considerată un avantaj;
    - Cunoștințe solide operare a calculatorului și a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.);
    - Cunoștințe SAP sunt un plus;
    - Bune aptitudini de comunicare ;
    - Simţ practic al afacerilor;
    - Capacitate de analiza;
    - Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
    - Aptitudini de organizare, planificare și control.

    Responsabilitati

    - Asigură verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului, precum si conformitatea cu politicile companiei;
    - Menținerea unui nivel înalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicări proactive, precum și o acuratețe sporită a datelor;
    - Preluarea completa a responsabilităților de Back Office (BO) și coordonarea activitatilor pe întreg fluxul de proces ce include implicarea partenerilor interni și externi. Aplicarea și utilizarea în mod activ a proceselor interne și externe precum și acordarea de suport pentru întrebările primite din partea clienților;
    - Asigurarea interfetei între departamentul de business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns;
    - Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar;
    - Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei;
    - Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces;
    - Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor SAP;
    - Functioneaza ca punct de contact pentru C&C, departamentul de distributie, departamentul financiar, CRS;
    - Prezentarea si escaladarea subiectelor aflate in aria de responsabilitate a echipei de management, a propriei echipe si a celor adiacente;
    - Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare;
    - Alinierea la standardele companiei ale conduitei in afaceri;
    - Cunoasterea si alinierea la valorile companiei;
    - Cunoasterea si utilizarea canalelor de comunicare interne, pentru a se asigura de respectarea politicilor si procedurilor companiei;
    - Analizarea proceselor si a studiilor de afaceri cu scopul imbunatatirii procesului;
    - Furnizarea de training si indrumare online pentru clienti;
    - Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.

    Cod Anunt: 010916ELP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (123)