Asistent Contabil - Tulcea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Human Touch Consulting Group active.


Vezi toate job-urile Asistent Contabil - Tulcea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Human Touch Consulting Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Tulcea
  • Actualizat la: 11.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Human Touch Consulting Group (HTCG) reprezinta departamentul de resurse umane al platformei de business 145.Inc, grup de antreprenori reprezentand industrii diferite, insa ghidati de o viziune comuna, un scop comun si care impreuna s-au angajat sa scrie aceeasi poveste de succes. In doar cateva cuvinte, platforma 145.Inc reprezinta un loc in care oamenii si ideile cresc accelerat prin folosirea optima a competentelor, dezvoltarea continua si expunerea la proiecte diverse care sa valorifice cel mai bine potentialul si punctele forte ale fiecarui partener sau membru al echipei.


    HTCG reprezinta o solutie pentru orice partener care isi doreste sprijin in ceea ce priveste capitalul uman al organizatiei sale. Prin intermediul echipei sau al partenerilor putem acoperi variate solicitari in domeniul resurselor umane, echipa de recrutare a HTCG fiind formata din specialisti in domeniul resurselor umane, care de-a lungul timpului au recrutat personal pentru clienti din cele mai diverse domenii.

    Cerinte

    - Studii superioare cu profil economic/contabil prezinta avantaj;
    - Experienţă în domeniul financiar contabil (contabilitate financiara si de gestiune) prezinta avantaj;
    - Cunoştinţe operare PC: Windows, Word, Excel, Internet Explorer;
    - Abilităţi de planificare si organizare a activităţilor desfăşurate;
    - Persoană cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
    - Capacitatea de a lucra cu un volum mare de date.

    Responsabilitati

    - Primirea, verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor contabile;
    - Verificarea corectitudinii documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare;
    - Verificarea inregistrarilor efectuate;
    - Solicitarea in timp util de la client a documentelor lipsa;
    - Arhivarea documentelor contabile;
    - Deplasari la institutii ale statului, diversi colaboratori;
    - Îndeplinirea atribuțiilor de secretariat și alte sarcini de serviciu;

    Alte informatii

    Recrutam personal pentru postul de Asistent Contabil, disponibil in cadrul unui complex hotelier din Tulcea/Delta Dunarii.

    Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru oportunitati viitoare.