Social Media Adviser

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Social Media Adviser active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    - Nativi britanici

    Responsabilitati

    Oferă în scris răspunsuri complete şi personalizate solicitărilor primite, indiferent de natura cererii (informare, redirecţionare, asistenţă, consiliere, informaţii despre servicii sau produse, comenzi, gestionare a reclamaţiilor, etc.)
    Chat & Social Media Adviser îşi exercită funcţia de ghidare şi îndrumare a interlocutorului (client sau beneficiar), respectând proceduri prestabilite.
    Respectă în cadrul sesiunilor de chat argumentarul campaniei şi procedurile prestabilite.
    Consultă dosarul clientului/prospectului, folosind baza de date a societăţii/clientului societăţii.
    Actualizeză baza de date (prin crearea sau modificarea dosarelor clienţilor).
    Înregistrează prestarea acordată.
    Înregistrează informaţiile primite în baza de date, pentru direcţionarea chatului, calificarea dosarului şi derularea campaniei.
    Efectuează sarcini relative la verificarea ataşamentelor, gestionarea dosarelor, înregistrarea şi validarea plăţilor, verificarea livrărilor, acordarea de rambursări.
    Gestionează reclamaţiile primite, în timpul sau după tratarea cererilor scrise pe chat.
    Promovează şi pune în valoare serviciile şi produsele propuse de client, în conformitate cu politica acestuia.

    Alte informatii

    Contract: nedeterminat cu 90 de zile perioada de proba
    Decontare transport: 70 de lei
    Proiectul incepe pe 21 septembrie
    Training: 2 saptamani, pleacare in UK
    Se discuta pe chat (nu se stie daca de viitor va face si voce)
    Programul este de 5 zile/saptamana, in intervalul luni – duminica, iar orarul de lucru este de 9 ore, intre 09 :00 AM – 01 :00AM