ASISTENT RECEPTIE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NextUp Software active.


Vezi toate job-urile ASISTENT RECEPTIE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: NextUp Software
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NextUp - suntem o companie de produs, dezvoltam softuri pentru afaceri. Ne propunem sa oferim echipelor de management vizibilitate in timp real asupra indicatorilor cheie, pentru a creste productivitatea angajatilor si viteza de decizie a managerilor.
    Suntem o echipa dedicata lucrului de calitate si avem mereu initiative practice, orientate catre nevoia clientului. Colaboram, decidem impreuna si il punem pe client pe primul loc in orice demers intreprindem.
    Industria software B2B este provocatoare, tocmai de aceea proiectele noastre duc in acelasi loc: sa fim un sprijin real pentru mediul de afaceri din Romania, prin produse si servicii de calitate.

    Cerinte

    Cine suntem: 



    Salut! Noi suntem CIEL Romania: prima companie din Romania specializata in dezvoltarea de solutii software financiar – contabile la cheie insotite de servicii profesionale de Asistenta Tehnica. Avem viziune si pretuim inovatia astfel incat am construit de la zero cel mai performant software financiar-contabil integrat, solutia ideala pentru managementul de succes al oricarei afaceri.

    Responsabilitati

    Care va fi rolul tau in echipa CIEL?

    Esti prima interfata a firmei cu clientii si partenerii, putem spune chiar un ambasador, rol in care trebuie sa fii o gazda primitoare, atenta, indiferent ca preiei si directionezi telefoanele sau intampini vizitatorii si le raspunzi la intrebari.

    Ca orice ambasador, trebuie sa ai abilitati de comunicare si relationare atat cu colegii cat si cu partenerii firmei.

    In atributiile tale mai intra si activitati de contabilitate primara (facturare in special), activitati de curierat, gestionare a corespondentei , activitati de protocol si alte activitati administrative.

    Cum ne dorim sa fii tu?

    O persoana vesela, cu initiativa, responsabila, implicata, organizata, avand capacitatea de a prioritiza, preocupata sa isi dezvolte cunostintele si competentele, cunoscatoare a unei limbi de circulatie internationala, buna cunoscatoare a pachetului MS Office si careia sa ii faca placere activitatea pe care o desfasoara!

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    - Beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala.
    - Si… bonus: echipa noastra de care cu siguranta te vei bucura!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,