Receptionist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile NN România active.Vezi toate job-urile Receptionist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | NN România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.01.2017 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Abilitati de comunicare si relationare
Abilitati de planificare si organizare
Cunostinte PC – medii ( Microsoft Office- Excel, Word, Power Point, Outlook avansat)
Limba engleza – mediu
Administrare sali de intalniri, conferinte telefonice si videoconferinte:
- Verifica si confirma disponibilitatea si utilizarea salilor de intalniri si rezerva in outlook salile de intalniri.
- Tine legatura cu protocol officer in vederea asigurarii produselor de protocol in timpul intalnirilor la cererea clientilor interni.
Servicii suport:
Primeste corespondenta companiei pe baza de semnatura;
Receptioneaza apeluri telefonice de pe liniile dedicate si le redirectioneaza persoanelor vizate;
Furnizeaza informatii de interes general atat telefonic precum si in mod direct solicitantilor (clienti interni, externi);
Receptioneaza toate solicitarile adresate departamentului Logistica prin intermediul adresei de mail alocate in acest scop;
Inregistreaza solicitarile receptionate in baza de date interna urmand ca acestea sa fie redirectionate persoanelor responsabile din cadrul departamentului;
Asigura back-up in activitatea indeplinita de Travel Desk Officer.
Perioada determinata - 7 luni
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Receptionist Aplica fara CV | |
Receptionist/ă Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la