Client Service Assistant (entry level)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LINK group active.


Vezi toate job-urile Client Service Assistant (entry level) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LINK group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.05.2017
    Scurta descriere a companiei

    LINK group este unul dintre liderii de piață ai serviciilor educaționale cu peste 19 ani de experiență internațională, fiind prezent în România de mai bine de 7 ani. Ne luăm angajamentul de a forma cursanți din toată țara și de peste hotare, astfel încat aceștia să dobândească abilitățile de Business și IT de care au nevoie pentru a-și îndeplini ambițiile personale și profesionale.

    Suntem un colectiv tânăr, plin de idei și cu libertate de mișcare în ceea ce facem. Avem posibilitatea să ne facem viața mai ușoară apelând la know-how-ul din sediul-mamă și ne bucurăm de multe oportunități de învățare: acces la cursuri, seminarii și traininguri.

    Cerinte

    ✔ Cum arăți tu?

    - absolvent(ă) de cel mult doi ani al unui program de studiu de licență sau actual masterand;
    - cu abilităţi foarte bune de comunicare, respectiv rezolvare a problemelor;
    - și cu un nivel intermediar de limbă engleză.

    Responsabilitati

    ✔ Ce vei face?

    - vei fi persoana care intră în legatură cu studenţii LINK group de-a lungul anului de studiu (prin telefon, e-mail, mai rar faţă în faţă);
    - vei avea discuții 1:1 despre planul lor de studiu, structura cursurilor, dificultățile pe care le întâmpină, respectiv resursele de care dispun, cu scopul de a genera împreună soluții;
    - în funcție de natura situației, îi vei redirecționa pe cursanți către profesorii coordonatori, Departamentul Suportul Tehnic, Financiar sau Centrul pentru Dezvoltarea Carierei;
    - Identifici modalități de îmbunătățire a activităților si proceselor pe baza feedback-ului de la cursanți.

    Alte informatii

    ✔ Poziţia este disponibilă...

    - în Timișoara, full-time: 7-8 ore/zi în timpul săptămânii + fiecare a doua sâmbătă câte 4 ore.

    ✔ Procesul de selecție...

    - constă în 2 etape: o discuție telefonică informală pentru a ne cunoaște și un scurt interviu cu un coleg din managementul LINK group.


    ✔ Dacă nu ai cont Hipo și vrei să aplici...

    - trimite-mi un mail la adresa adrian.sion@link-group.eu.

    ☛ Doar candidații care îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi contactați!