Client Service Assistant (entry level, part-time/full time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LINK group active.


Vezi toate job-urile Client Service Assistant (entry level, part-time/full time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LINK group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    LINK group is a multinational company with over 19 years of experience in the Education industry, specifically in offering courses and certifications in IT and modern business. We successfully fulfill our mission of helping people to become more successful in the areas of professional development, high school and higher education. The company has successful local operations in Serbia, Bosnia and Herzegovina, Romania and Moldova, while its distance learning services bring together students from over 120 countries worldwide.

    We are a young team, full of ideas and with the freedom to put them into practice. We benefit from the business experience of our headquarters in Serbia and we enjoy many learning opportunities by accessing courses, seminars and trainings.

    Cerinte

    ✔ Cum arăți tu?

    - absolvent(ă) de cel mult doi ani al unui program de studiu de licență sau actual masterand;
    - cu abilităţi foarte bune de comunicare, respectiv rezolvare a problemelor;
    - și cu un nivel intermediar de limbă engleză.

    Responsabilitati

    ✔ Ce vei face?

    - vei fi persoana care intră în legatură cu studenţii LINK group de-a lungul anului de studiu (prin telefon, e-mail, mai rar faţă în faţă);
    - vei avea discuții 1:1 despre planul lor de studiu, structura cursurilor, dificultățile pe care le întâmpină, respectiv resursele de care dispun, cu scopul de a genera împreună soluții;
    - în funcție de natura situației, îi vei redirecționa pe cursanți către profesorii coordonatori, Departamentul Suportul Tehnic, Financiar sau Centrul pentru Dezvoltarea Carierei;
    - Identifici modalități de îmbunătățire a activităților si proceselor pe baza feedback-ului de la cursanți.

    Alte informatii

    ✔ Poziţia este disponibilă...
    - în Timișoara, full-time: 4 ore/zi în timpul săptămânii + fiecare a doua sâmbătă câte 4 ore.

    ✔ Procesul de selecție...
    - constă în 2 etape: o discuție telefonică informală pentru a ne cunoaște și un scurt interviu cu un coleg din managementul LINK group.


    ✔ Dacă nu ai cont Hipo și vrei să aplici...
    - trimite-mi un mail la adresa irina.bratan@link-group.eu.

    ☛ Doar candidații care îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi contactați!