Statistician - CRM Analitic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Statistician - CRM Analitic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare.

    Experienţa în muncă:
     Cunoştinţe bune de limbaje de programare baze de date ORACLE / SQL;
     Experienta in domeniul statistic
     Experienta de lucru cu SAS Base / SAS Enterprise Guide;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Lucru in echipa;
     Orientare catre client;
     Orientare catre rezultate;
     Capacitate de analiză şi sinteză ;
     Managementul mai multor sarcini simultan;
     Rezistenta la stres;
     Engleză – nivel avansat.

    Responsabilitati

    SCOP: Dezvolta si analizeaza colectiile de date aferente clientilor rezidentiali si business fix si mobil, pentru dezvoltarea analizelor predictive, a algoritmilor tip ‘best offer’ de identificare a potentialelor zone de risc si de oportunitate din baza de clienti, de dezvoltare de modele analitice predictive si modele de segmentare a bazei, contribuind astfel la dezvoltarea strategiei companiei si la atingerea obiectivelor de venituri si churn.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

     Dezvolta analize statistice pe baza de clienti pentru segmentele fix si mobil, cu scopul de a identifica segmente, zone de oportunitati si potentiale zone de risc;

     Identifica comportamente de consum ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare, modelare, analize) care au ca scop identificarea clientior cu potential de crestere de venituri, pentru a sustine eficienta managementului bazei;


    Alte informatii

    #datamining ; #SAS; #bigdata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (21)