Collection Officer B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Officer B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    - Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu;
    - Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel, Power Point etc.;
    - Cunostinte de comunicare profesionala reprezinta un avantaj;
    - Abilitati de comunicare si ascultare activa; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva;
    - Buna organizare, precizie;
    - Integritate si dedicare; deschidere si onestitate;
    - Minim 6 luni experienta anterioara pe o pozitie similara.

    Responsabilitati

    - Recupereaza debite restante, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite, in vederea atingerii obiectivelor departamentale;
    - Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata. Propunerea de variante de achitare a restantelor si mentinerea standardului de calitate;
    - Prelucreaza reclamatiile clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate situatiile din sfera sa de competenta;
    - Comunica cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection si coopereaza cu reprezentantii acestor departamente pentru solutionarea lor;
    - Tine evidenta interactiunilor sale cu clientul, pentru o mai buna satisfacere a cerintelor acestuia cu ocazia potentialelor interventii viitoare;
    - Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii echipei Collection in concordanta cu necesitatile si obiectivele companiei;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)