Access Performance Management

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Access Performance Management active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte


    Core competencies, knowledge and experience [max 5]:
    - Knowledge and experience in telecommunication services and technologies; knowledge at access equipment configuration and optimisation activities
    - Radio Network performance analysis and trouble shooting
    - Knowledge of Performance Management Tools (eg. Optima), QoS tools, Traffic Engineering tools
    - Work in a complex evolving international environment where excellent personal traits and skills are needed to negotiate, cooperate, and support Opcos and the rest of the Global organization
    - Team working oriented
    - Good knowledge of the English language


    Must have technical / professional qualifications:
    - University degree: faculty of Electronics , Telecommunications and Information Technology, Faculty of Automatic Control and Computer Science, Cybernetics, Informatics
    - 1-2 years of experience in Telecommunication

    Responsabilitati

    Role purpose:
    Assure high level performance for the Access Network through the analysis of quality parameters based on performance counters. Prepare reports and make analysis of the main KPIs and lead investigations into the issues affecting the Access Network Performance. Monitor the performance trend of KPIs, understand the real impact on customers and identify the reasons of performance degradations. Collaborate with Planning & Optimization and Ran 2nd Line Operations teams to define priorities for hardware and software corrections or suppliers and third parties interventions.
    Define requirements to develop systems and tools in order to monitor the end to end service quality.

    Key accountabilities and decision ownership
    [max 5]:
    - Deliver reports on Access Network performance and capacity utilization, including trend analysis and root cause analysis for major trend changes;
    - Collaborate in the root causes analysis to identify corrective actions in order to achieve service and performance levels restoration
    - Utilizing innovative methods and best-in-class tools and applications to measure the network performance and customer experience impact
    - Verify Network KPIs after software upgrades or parameter changes in order to detect impacts on network performance
    - Collaborate to identify and collect new requirements of network performance and optimization tools

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,

    Vezi job-uri similare (17)