Operator Call Center (full time & part time)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile eMAG active.Vezi toate job-urile Operator Call Center (full time & part time) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | eMAG |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.02.2018 |
Remote work: | On-site |
Grow Faster.
We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.
At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.
Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.
Experiența nu reprezintă un "must have", trebuie doar să ai o atitudine pozitivă și o dorință continuă de te dezvolta. Învățăm experimentând, suntem proactivi și căutăm mereu idei "out of the box" și soluții noi pentru clienții noștri.
Dacă te recunoști în descrierea de mai sus, îți place acțiunea și țintești mereu către cele mai înalte culmi, te vrem în echipa eMAG!
Un job în Call Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, îți oferim noi oportunităti de dezvoltare către alte arii din organizație, care să fie în concordanță cu dorințele și aspirațiile tale.
Îți oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ți îmbunătăți atât aptitudinile soft cât și cele specifice activității tale, dar tu decizi ce vrei să înveți și spre ce zonă ai vrea să te îndrepți.
Ne dorim sa fii ca noi, o fire prietenoasă, comunicativă, energică, cu gandire pozitivă și orientare către client. Avem un mediu de lucru dinamic, dar relaxant, cu multe provocări specifice, dar care te va face să vii cu drag la muncă.
Și pentru că ne place să împărtășim, la începutul călătoriei tale în eMAG îți oferim un curs gratuit de e-commerce ca să te acomodezi. :)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Call Center cu lb. Italiana part-time 4h sau 6h Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (257) |
Raporteaza eroarea la