Agent Servicii Client - Recuperare Amiabilă

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD Finance active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Client - Recuperare Amiabilă active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRD Finance
Domeniu:
  • Banci
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    • studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • cunoștințe: IT (MS Office) – nivel mediu;
    • experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;

    Responsabilitati

    • Organizarea și urmărirea recuperării pe cale amiabilă a creditelor restante
    • Preluarea apelurilor primite de la clienții BRD Finance
    • Verificarea situației clienților și actualizarea informațiilor legate de aceștia
    • Identificarea motivului de neplată a ratelor
    • Analiza situației financiare a clientului (salariu, bonusuri, cheltuieli de întreținere, chirii, alte credite, evenimente speciale etc.)
    • Comunicarea informațiilor legate de credit clientului (modalități de plată, obligații contractuale, riscuri asumate)
    • Propunerea soluției optime (plată integrală, eșalonată, reeșalonare, modificare dată scadentă, refinanțare, reglare penalizări)
    • Urmărirea contractului pe durata menținerii acestuia în portofoliul Serviciului de Recuperare Amiabilă

    Alte informatii

    Abilități și caracteristici personale:

    • abilități de comunicare;
    • capacitate de analiză și sinteză;
    • adaptabilitate;
    • deschidere la schimbare;
    • orientare spre rezultate;

    Posibilitate de a lucra part time (4 ore/zi) şi full time (8 ore/zi).
    Se asigură transportul până la sediul unde se desfăşoară activitatea.