Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Receptionista - Companie multinationala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Receptionista - Companie multinationala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare -avantaj;
- Experienta pe un post similar minim 6 luni, reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de operare pe calculator - MS Office, Outlook, Internet;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Bune abilitati de comunicare si organizare;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Orientarea catre client si obtinerea de rezultate;
- Rezolvarea problemelor si inovatie.
- Preia prompt apelurile telefonice si efectueaza legaturile telefonice in interiorul si exteriorul companiei;
- Intampina vizitatorii (furnizori, clienti, candidati, etc) intr-un mod cat mai amiabil si prompt;
- Gestioneaza (receptioneaza si expediaza) corespondenta si documentele primite prin fax sau posta (preluare, sortare, verificare, distribuire) in cel mai scurt timp posibil (pastreaza o situatie clara cu corespondenta trimisa prin intocmirea de borderouri la predarea plicurilor);
- Inregistreaza documentele oficiale primite si expediate pentru buna gestionare a acestora in registrul intrari-iesiri;
- Realizeaza rezervarea salilor de sedinte ca urmare a solicitarilor trimise pe e-mail sau comunicate verbal de catre angajatii companiei si trimite confirmarea de rezervare catre acestia;
- Mentine legatura cu agentiile de turism pentru efectuarea rezervarilor legate de cazare, bilete de avion, etc.pentru angajatii companiei atat in tara cat si in strainatate incadrandu-se in timp si tinand cont de specificatii si buget;
- Supervizeaza activitatea personalului de curatenie: face verificarea periodica; propune masuri de eficientizare a acestei activitati. Anunta seful direct ori de cate ori sesizeaza nereguli;
- Realizeaza o centralizare lunara a necesarului privind achiziţionarea produselor de protocol, produse de birotica/ rechizite, mobilier birouri, produse de intretinere, etc. Tine evidenta/ gestiunea acestor produse astfel incat sa se evite lipsa acestora;
- Raspunde de confidentialitatea informatiilor la care are acces;
- Indeplineste orice alte sarcini pentru suportul operational al managementului companiei, la solicitarea acestora, in limita atributiilor de serviciu.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra intr-o companie multinationala;
- Program de lucru flexibil, 8h in intervalul 09:00 - 18:00, L-V;
- Sansa de a te dezvolta si a evolua in cadrul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
Intern- Customer Experience Engineer - Adobe Aplica fara CV | |
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la