Reprezentant vanzari call center Inbound Pitesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari call center Inbound Pitesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    EDUCATIE
    -Studii medii

    EXPERIENTA
    -Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.

    CUNOSTINTE PC
    -Bune cunostinte de operare calculator;

    COMPETENTE / ABILITATI
    -Cunostinte solide de limba romana;
    -Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
    -Autocontrol, stabilitate emotionala;
    -Adaptabilitate;
    -Orientare catre client;
    -Orientare catre rezultate;
    -Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
    -Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
    -Abilitati de invatare rapida;
    -Orientare catre detaliu;
    -Abilitati de lucru in echipa;
    -Etica si integritate;
    -Rezistenta la stres;
    -Disponibilitate de a lucra in tura.

    LIMBI STRAINE
    -Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);

    Responsabilitati

    SCOP
    Ofera asistenta clientilor, provizioneaza servicii in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale ale companiei, promoveaza si vinde proactiv si reactiv serviciile si produsele companiei; contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor.

    RESPONSABILITATI
    -Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
    -Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
    -Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
    -Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    -Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
    -Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
    -Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
    -Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
    -Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
    -Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
    -Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
    -Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    -Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
    -Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Pitesti,

    Pitesti,