Reprezentant vanzari call center Inbound Pitesti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari call center Inbound Pitesti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Candidatul ideal
EDUCATIE
-Studii medii
EXPERIENTA
-Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
CUNOSTINTE PC
-Bune cunostinte de operare calculator;
COMPETENTE / ABILITATI
-Cunostinte solide de limba romana;
-Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
-Autocontrol, stabilitate emotionala;
-Adaptabilitate;
-Orientare catre client;
-Orientare catre rezultate;
-Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
-Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
-Abilitati de invatare rapida;
-Orientare catre detaliu;
-Abilitati de lucru in echipa;
-Etica si integritate;
-Rezistenta la stres;
-Disponibilitate de a lucra in tura.
LIMBI STRAINE
-Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
SCOP
Ofera asistenta clientilor, provizioneaza servicii in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale ale companiei, promoveaza si vinde proactiv si reactiv serviciile si produsele companiei; contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor.
RESPONSABILITATI
-Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
-Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
-Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
-Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
-Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
-Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
-Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
-Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
-Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
-Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
-Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
-Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
-Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
-Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consilier vanzari teren Door2Door Aplica fara CV | |
Consilier de vânzări (m/f) Pitesti, |
Raporteaza eroarea la