Operator Telesales Save Desk B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Operator Telesales Save Desk B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    CERINTE:

    Educatie: Studii medii/superioare
    Experienta: in vanzari, retentie si relatii cu clientii

    Cunostinte PC: MS Office

    Competente / Abilitati:

    Abilităţi de negociere şi vânzare,
    Abilităţi de comunicare,
    Abilităţi de ascultare activa,
    Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
    Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
    Autocontrol,
    Stabilitate emoţională,
    Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clienţilor;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    Contacteaza clienţii sau este contactat de catre clientii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu Telekom, respectând termenul si procedurile de lucru în vigoare;
    Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere, în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
    Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea, potrivite atat pentru clienti cat si pentru Companie;
    Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
    Promovează produsele şi serviciile Telekom în toate apelurile eligibile;
    Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii complete despre solicitarile clientilor;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (58)