Operator Telesales Save Desk B2B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Operator Telesales Save Desk B2B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
CERINTE:
Educatie: Studii medii/superioare
Experienta: in vanzari, retentie si relatii cu clientii
Cunostinte PC: MS Office
Competente / Abilitati:
Abilităţi de negociere şi vânzare,
Abilităţi de comunicare,
Abilităţi de ascultare activa,
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
Autocontrol,
Stabilitate emoţională,
Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clienţilor;
RESPONSABILITATI:
Contacteaza clienţii sau este contactat de catre clientii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu Telekom, respectând termenul si procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere, în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea, potrivite atat pentru clienti cat si pentru Companie;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Telekom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii complete despre solicitarile clientilor;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
B2B Sales Representative Hybrid | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (58) |
Raporteaza eroarea la