Cash Sales Consultant Galati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Cash Sales Consultant Galati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 02.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    - Nivel studii - cel putin nivel liceal; facultate in curs sau studii universitare finalizate
    - Experienta de minimum 1 an in vanzari sau domeniu conex -reprezinta un plus (relatii cu clientii sau merchandising)
    - Experienta in munca cu banii – incasare, realizare registru de casa
    - Fluenta in limba engleza – nivel avansat
    - Utilizator avansat a PC-ului (pachet Microsoft Office)

    Competente comportamentale:
    - Organizare si planificare
    - Orientare catre rezultate si capacitate de a transpune in actiuni concrete obiectivele, respectiv targetele in termenele setate
    - Focus pe client
    - Initiativa si pro-activitate
    - Munca in echipa
    - Relationare si comunicare eficiente

    Responsabilitati

    Incaseaza diverse plati in numerar sau prin card clientilor Orange si vinde produse si servicii de reincarcare PrePay si accessorii. De asemenea, ofera informatii generale si suport clientilor companiei.

    Responsabilitati/Activitati de Executie:
    - Incaseaza in numerar si prin card bancar urmatoarele tipuri de plati: facturi, plati in avans, achizitie produse, reincarcari prepay.
    - Promoveaza si vinde produse si servicii de reincarcare PrePay si accesorii.
    - Asigura suport si efectueaza diferite modificari in contul clientilor: activeaza si dezactiveaza diverse servicii, inregistreaza operatiunile in baza de date.
    - Ofera informatii clientilor Orange referitoare la: facturi, tarife, oferte comerciale PrePay si post-oferte de fidelizare, amanare plati.
    - Coopereaza cu alte departamente din cadrul organizatiei in situatii ce privesc: loializarea clientilor, verificare si remediere alocare eronata a platilor, recuperare datorii din partea clientilor.
    - Ofera informatii si suport priving programul de fidelizare Orange Thank You.
    - Reconecteaza abonamentele suspendate in urma neplatii.
    - Incaseaza zilnic contravaloarea vanzarilor (in numerar) de la reprezentantii de vanzari.
    - Completeaza zilnic registrul de casa.
    - Verifica si pregateste banii pentru depunere la banca.
    - Verifica zilnic rapoartele POS si casa de marcat.
    - Gestioneaza stocul propriu de marfa si participa la efectuarea inventarului trimestrial al stocului din magazinele Orange.