Asistent comercial - logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial - logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.07.2016
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 20 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - Studii superioare - constituie avantaj;
    - Cunostinte avansate Excel (cerinta obligatorie);
    - Limba engleza – nivel mediu (nivelul avansat reprezinta avantaj);
    - Atentie la detalii.
    - Abilitati de comunicare si relationare;
    - Orientare spre rezolvarea problemelor

    Responsabilitati

    - Verificarea si actualizarea zilnica a comenzilor plasate in sistem (preturi de lista, marje dealeri, detalii facturare etc.), precum si a diverselor rapoarte;
    - Verificarea si corectarea datelor clientilor introduse de dealeri in sistemul informatic;
    - Verificarea stocului de masini si alocarea comenzilor;
    - Verificarea documentelor pentru masinile care au comenzi in sistem;
    - Transmiterea de documente catre dealeri si evidenta documentelor trimise (facturi, carti de identitate masini, declaratii de conformitate, etc.);
    - Corespondenta zilnica cu reprezentantii de vanzari din reteaua de dealeri pentru diverse informatii (actele masinilor, comenzi plasate, stocul disponibil etc.);
    - Emiterea si inregistrarea contractelor pentru vanzarile specifice anumitor programe in vigoare, conforme cu procedurile companiei si ale legislatiei romanesti;
    - Verificarea si arhivarea comenzilor si contractelor;
    - Oferire suport pentru Asistentul comercial de logistica.
    Cerinte:

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare medicala;
    - Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala.