Coordonator – Echipa Suport Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Coordonator – Echipa Suport Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    Studii: superioare de lunga durata: licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT sau experienta de lucru echivalenta;
    Vechime in specialitate de minimum 2 ani in administrarea serverelor Intel si a sistemelor de operare aferente, inclusiv platforme Windows;
    Minim 1 an experienta bancara , inclusiv pozitie de coordonare;
    Alte conditii: Intelegerea detaliata a activitatilor din echipa pe care o coordoneaza;
    Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare servere centrale Intel si sisteme de operare aferente precum si platforme Windows;
    Limba engleză nivel avansat.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Asigura implementarea strategiei IT, a procedurilor IT precum si a normelor de lucru IT pentru aria de activitate;
    Gestioneaza actualizarea permanenta a procedurilor de lucru, a echipamentelor precum si a aplicatiilor din aria de competenta a colectivului, astfel incat acestea sa fie la curent cu cerintele de business, cu progresul tehnologic, precum si cu politicile IT aplicate la nivel de banca si grup;
    Coordoneaza implementarea si instalarea serverelor, a sistemelor de operare si a aplicatiilor din sfera de activitate a compartimentului, precum si a administrarea si managementul performantelor, capacitatii, scalabilitatii, accesibilitatii, securitatii si integritatii acestora;
    Coordoneaza elaborarea de analize statistice ale defectiunilor aparute in functionarea infrastructurii tehnice si propune masuri de remediere;
    Asigura mentinerea unui climat de munca adecvat in cadrul biroului coordonat si de buna colaborare cu celelalte entitati functionale din centrala bancii, precum si cu unitatile bancare teritoriale;
    Indeplineste toate rolurile si responsabilitatile ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului pe proiect si/sau cu indicatiile primite de la conducerea proiectului;
    Supervizeaza activitatea de instruire si dezvoltare a personalului din subordine, evalueaza periodic performantele acestuia;
    Urmareste actualizarea continua a procedurilor si a echipamentelor pentru a putea face fata progresului tehnologic, schimbarilor economice si cerintelor de afaceri, dezvolta si prezinta superiorilor planuri pe termen scurt si lung ce vin in intampinarea nevoilor afacerii;
    Participa la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului sau de activitate. Verifica nivelul de conformitate cu standardele tehnice aplicabile administrarii platformelor tehnologice ale aplicatiilor;
    Se asigura ca toate activitatile de dezvoltare si de implementare de versiuni noi destinate pentru a fi implementate pe mediul de productie nu sunt realizate fara aprobarea Directorului Executiv.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (73)