Junior Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Junior Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, una dintre primele companii de pe piata creditelor de consum, cu o traditie de 14 ani pe aceasta piata. Compania completeaza o gama de servicii si produse cu o oferta adaptata specificului clientului sau.

    Aceasta pozitie presupune oferirea de suport clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunoasterea limbii engleza constituie un avantaj;
    - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    - Organizare si prioritizare;
    - Orientare catre client;
    - Calm, rezistenta la stres;
    - Ascultare activa;
    - Bune cunostinte de utilizare MS Office.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Raspunde tuturor apelurilor telefonice si e-mailurilor primite prin Call Center in timpul programului de lucru stabilit;
    - Oferă informaţii complete şi corecte în timp util, prin telefon sau prin e-mail, despre produsele şi serviciile Băncii pentru clienţii existenti şi potenţiali;
    - Prelucreaza solicitările clienţilor conform competenţelor atribuite prin procedurile interne ale Băncii;
    - Identifica nevoile clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii;
    - Rezolva in mod eficient cererile si solicitarile clientilor, asigurand satisfactia acestora;
    - Inregistreaza plangerile formulate de clienti si le retransmite catre departamentele responsabile de rezolvarea lor din Banca, in scopul asigurarii satisfacerii nevoilor clientilor;
    - Raporteaza Sefului Serviciului Call Center sau Managerului Departamentului orice problema care ar putea afecta relatia dintre angajatii Call Center si clientii cu care acestia iau legatura prin telefon;
    - Asigura un mediu profesional de lucru in timpul programului de lucru;
    - Indeplineste alte activitati specifice activitatii Call Center.
    -Programul de lucru: Luni – Vineri in doua ture: 9.00 – 17.30 si 11.30 – 20.00 (in tura a doua raman prin rotatie) ; Sambata: 9.00 – 14.00

    Beneficii:
    - Contract individual de munca cu salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Bonusuri de performanta lunare;
    - Echipa tanara si mediu placut.

    Cod Anunt: 120516AE

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (270)