Consilier Suport Comercial-Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Suport Comercial-Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Zalau
  • Actualizat la: 25.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii medii
    • Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat
    • Bune cunostinte de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook, Internet Explorer); bune abilitati de typing
    • Notiuni minime de contabilitate primara, metode de plata alternative
    • Orientare catre rezultate
    • Rezolvare de probleme
    • Organizare si Planificare si Time Management
    • Orientare catre client
    • Integritate si incredere
    • Abilitati de comunicare si prezentare
    • Negociere
    • Calm si rezistenta la presiune
    • Disponibilitate de lucru in ture
    • Integritate si incredere.

    Responsabilitati


    • Preia si inregistreaza apelurile de la clienti sau potentiali clienti in legatura cu serviciul oferit, defectiuni, schimbari de servicii, situatia facturilor sau a platii; servicii, raspunde la intrebari
    • Preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi etc.
    • Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului;
    • Ofera asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor (investigheaza si rezolva problemele de Cablu TV ale clientului; ajuta clientul in maximizarea folosirii mediabox-urilor);
    • Deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand ii depaseste nivelul de responsabilitate (Back Office, Billing, CRD, CO, NO etc.), respectand procedurile in vigoare;
    • Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea
    • Atinge standardele de calitate conform formularului de evaluare si standardele de cantitate in ceea ce priveste durata rezolvarii fiecarui apel;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Job national

    Cluj Napoca, Floresti,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (17)