Board Assistant

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Board Assistant active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 20.09.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    - Secretarial College Degree or High University Degree;
    - Minimum one year of working experience in a similar position;
    - Communication skills (both spoken & written);
    - Planning and organising;
    - Analytical thinking;
    - Discrete and able to handle confidential information;
    - "To do" attitude;
    - Solving problems attitude;
    - Client oriented;
    - Fluency in English (written and spoken);
    - PC skills (Outlook, Word, Excel)

    Responsibilities

    Organise the general secretary activity for Board:

    - Prepares the agenda and take minutes for Board meetings;
    - Checks the decision implementation overlaps, incompatibility or undesirable consequences, before communicating them within the organisation;
    - Takes necessary actions within/outside the organisation in order to clarify, checking, cleaning-up some information need it by the Board members;
    - Prepares the Board member correspondence (reports, memos, letters, etc); types/drafts general memos and confirmation/declination letters;
    - Organises the filing system; keeps an accurate evidence of correspondence.

    Deliver general secretary assistance to Board Members:

    - Takes all incoming and outgoing phone calls;
    - Handles correspondence - receive, register, sort, distribute: fax, memo, invitations, newspaper & magazines, etc;
    - Organises the manager�s agenda (meetings, interviews, conferences, seminars etc.);
    - Prepares general correspondence; Prepare business translations into/from English;
    - Manages arrangements for business meetings, travel arrangements etc;
    - Assures permanent administrative support - office equipment, stationers, business arrangements, business related correspondence.

    Other info

    The contract period is 6 MONTHS.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (31)