Business Development Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Business Development Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Marketing
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Specialist in domeniul tehnic
    • Cunoasterea limbii engleze
    • Cunostinte operare calculator, aplicatiile Microsoft Office
    • Experienta in vanzari de minim 3 ani
    • Cunostintele de marketing si curiozitate catre zona de social media reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • Promoveaza produsele comercializate de catre clientul nostru catre partenerii de afaceri din zona incredintata (de exemplu: companii ce detin flote, service auto);
    • Urmareste derularea contractelor cu partenerii si asigura consultanta tehnica de specialitate, la sediul partenerilor de afaceri;
    • Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta tehnica privind solutiile cele mai potrivite, prezentand caracteristicile tehnice si performantele produselor din portofoliul clientului nostru
    • Contribuie la fluidizarea fluxului informational si a desfasurarii activitatii in conditii optime, mentine in permanenta legatura cu persoanele de contact din sfera tehnica si comerciala (departamente de achizitii) de la client, transmite si primeste informatii, documentatie, raspunde la orice cerere a acestora
    • Organizeaza intalniri periodice cu clientii
    • Genereaza rapoarte pe baza activitatii clientilor si a competitiei;
    • Se ingrijeste de respectarea termenelor si conditiilor de livrare si a modalitatilor de plata agreate cu beneficiarii produselor si serviciilor clientului nostru

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (261)