Asistent Contabil - Engleza Avansat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Asistent Contabil - Engleza Avansat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Clientul nostru este un jucator important in domeniul consultantei financiare in Romania, membru al uneia dintre cele mai mari retele multidisciplinare la nivel international, oferind servicii integrate la nivel global.

    Cerinte:
    - Studii superioare;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Experienta minima pentru ocuparea pozitiei este de cel putin 2 ani pe pozitia de Assistant;
    - Cunostinte pentru Time Management, lucru in echipa, organizare proiect;
    - Cunostinte de nivel intermediar spre superior de operare cu aplicatiile MS Office, de editare de text (Word - nivel avansat), calcul tabelar (Excel - nivel intermediar-superior) si PowerPoint - nivel superior;
    - Bune abilitati de comunicare interna si externa companiei;
    - Bune abilitati de a lucra cu cifrele;
    - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
    - Bune abilitati de lucru in echipa si cooperare;
    - Rezistenta la stres prelungit.



    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Asista departamentele in elaborarea, corectarea si executarea documentelor: EL/oferte de servicii/notificari catre clienti sau emise in numele clientilor, intocmirea corespondentei (adrese catre autoritati sau solicitari de imputernicire/reprezentare) sub directa supraveghere a consultantului, etc.;
    - Redacteaza documentele celor doua departamente cu respectarea standardelor de redactare si formatare specifice companiei;
    - Organizeza, gestioneaza si arhiveaza documentele aferente celor doua departamente (electronic si hard copy);
    - Metține legatura cu clientii, la solicitarea consultantului, prin trimiterea documentelor necesare prin e-mail, telefon, fax sau posta;
    - Monitorizeaza fluxul documentelor trimise/primite de la institutiile publice, clientii si/sau colaboratorii celor doua departamente;
    - Asigura comunicarea interna (interdepartamentala, in interiorul unuia sau ambelor departamente), la solicitarea consultantului;
    - Organizeaza și urmareste fluxul documentelor trimise si/sau primite si le face disponibile si usor accesibile pentru consultanti;
    - Monitorizeaza si asigura implementarea contractelor cu clientii in ERP-ul companiei;
    - Asigura si respecta regulile de conduita si procedurile interne ale companiei.

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Bonusare anuala in functie de evaluarea performantei;
    - Oportunitatea de a construi o cariera solida in domeniul financiar.

    Cod Anunt: 250416AS