Funcționar Administrativ cu limba franceză

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Funcționar Administrativ cu limba franceză active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate de organizare pentru a se alătura  echipei noastre din Arad.
    Pentru reușita în această misiune este nevoie de: 



    - Cunoștinte de limba franceză la un nivel mediu – nivel minim B1;



    - Abilități de analiză și prelucrare a informațiilor;



    - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office; 



    - Spirit de echipă, seriozitate, viteză de reacție și multitasking.

    Responsabilitati

    În calitate de Funcționar administrativ cu limba franceză principalele tale responsabilități vor fi:



    - Traducerea etichetelor de pe produse (compoziție,gramaj, etc), conform legislației în vigoare;



    - Generarea și printarea etichetelor pentru produsele din magazinele noastre din ARAD;



    - Efectuarea inventarului mărfii recepționate;



    - Introducerea informațiilor traduse în baza de date;



    - Etichetarea produselor.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare la nivelul companiei;


    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;


    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (118)