Coordonator achizitii cu limba turca

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 20.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un manager cu spirit comercial, cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități antreprenoriale pentru un proiect ambițios.



    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :

    - Experiență de minimum 1 an în coordonare de echipe şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative;
    - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Un nivel avansat de limba turca ;
    - Un nivel mediu de limba engleza;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    Rol : Coordonatorul echipei de achizitii va forma, dezvolta și conduce spre succes o echipă de achizitori/buyeri la sediul nostru din Constanta.

    Principalele responsabilitati vor fi :
    - Coordonarea unei echipe de 5-7 buyeri/achizitori;
    - Motivarea si monitorizarea rezultatelor echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competentelor comerciale ale echipei;
    - Devoltarea unei ambiante de lucru pozitive, asigurand coaching-ul cotidian individual si colectiv al echipei;
    - Analizarea rezultatelor echipei si raportarea catre top management-ul companiei.

    Alte informatii

    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.