Collection Officer - Part Time

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Collection Officer - Part Time active on Hipo.ro

View all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro

View all jobs Banks - Financial Institutions active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Banks - Financial Institutions
  • Accounting - Finance
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 14.02.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    • University degree or in progress, preferable in Economics;
    • Advanced PC Knowledge: Excel, Word, Microsoft Outlook, Access;
    • Advanced English skills.

    Soft skills for the job :

    • High attention to detail;
    • Organizing skills ;
    • Customer oriented and proactive attitude ;
    • Analytical thinking;
    • Problem solving and positive attitude ;
    • Team Work .

    Responsibilities

    • Verifies and reconciles the unknown payments;
    • Collaborates with the specialized departments ( Contact Center Team or Customer Care Team) in order to solve the unknown payments and to obtain necessary information ;
    • Keeps an accurate evidence of the bank statements and correspondence;
    • Keeps the evidence of unprocessed payments during the legal term;
    • Helps the Collection team with other activities regarding payment allocation.


    Other info

    The job requires presence in the first part of the day.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (376)