Consultant HR
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.Vezi toate job-urile Consultant HR active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | EXCON CONSULTANTA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.
Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).
In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.
Cerinte:
- absolvent de studii superioare;
- pasionat de domeniul resurselor umane;
- abilitati de comunicare si relationare;
- capacitate de planificare si organizare a activitatii;
- ambitie, determinare, dinamism si creativitate;
- cunostinte de utilizare a suitei Microsoft Office;
- cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze;
- reprezinta un avantaj experienta de lucru in recrutarea si selectia de personal.
Responsabilitati:
- realizarea si postarea anunturilor de recrutare in mediul online;
- dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare de candidati;
- abordarea directa a potentialilor candidati pasivi;
- sustinerea interviurilor telefonice si fata in fata pentru proiectele aflate in derulare;
- evaluarea candidatilor si prezentarea celor eligibili catre persoanele cu putere de decizie;
- completarea si mentinerea integritatii bazei de date;
- intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice;
- participarea la evenimentele de profil, cum ar fi targurile de job-uri.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru dinamic, alaturi de o echipa tanara.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Dreptul Muncii - per. det. (f/m) BUCURESTI, | |
Technology Recruitment Consultant Hybrid | |
HR Payroll Consultant BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la