Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerinte:

    - Experienta anterioara de lucru;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienta in lucru cu aplicatiile MS Office;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Capacitatea de analiza;
    - Orientare catre client;
    - Flexibilitate si capacitate de adaptare;
    - Cunostinte avansate de limba engleza.

    Responsabilitati

    - Efectueaza activitati administrative pentru eficientizarea timpului de lucru al managerului;
    - Este la curent cu agenda de lucru al managerului si este responsabil de respectarea activitatilor din agenda;
    - Preia si repartizeaza corespondenta in cadrul firmei;
    - Tehnoredactarea documentelor elaborate de conducere;
    - Asigurarea legaturilor telefonice din interiorul si exteriorul organizatiei;
    - Asigura protoculul in cadrul firmei;
    - Trasmite informatii catre clienti cu privire la activitatea si programul companiei.

    Beneficii :

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multionationale, care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team- building-uri.

    Cod Anunt: 180116AMM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (95)