Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.02.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Studii superioare de profil
    Experienta in domeniul resurselor umane relevanta pentru responsabilitatile postului
    Cunostinte de limba engleza
    Cunostinte de legislatia muncii
    Buna comunicare
    Adaptabilitate

    Responsabilitati

    Responsabilitati si sarcini:
    Raspunde de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor;
    · Intocmeste contractele de munca ale noilor salariati si asigura introducerea acestora in program, completarea Fisei de post ca anexa la CIM si printarea acesteia;
    · Intocmeste si urmareste contractelor de presari servicii pentru Pesoanele Fizice Autorizate;
    · Planifica controlulul de medicina muncii pentru noii angajati la furnizorul acreditat de firma cat si pe cel periodic, conform legislatiei in vigoare; comunica permanenta cu furnizorul de servicii medicale in vederea obtinerii la timp a documentelor aferente (certificate Apt de munca);
    · Planifica controlul si instruirea de protectie a muncii pentru salariatii noi cat si cel periodic; se asigura ca toate fisele de protectia muncii au fost completate la zi; răspunde de păstrarea fişelor de instruire individuală ale angajaţilor din societate;
    · Gestioneaza dosare de personal ale salariatilor avand grija ca acestea sa fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.) conform cerintelor din Legislatia Muncii dar si a cerintelor special cerute de Casa de Asigurari de Sanatate, in cazul Medicilor si a Asistentelor Medicale;
    · Intocmeste actele aditionale legate de modificari aduse contractelor de munca;
    · Intocmeste actele de incetare a contractelor de munca;
    · Raspunde de inregistrarea si transmiterea corecta si la termen a datelor in REVISAL si REGIS ITM:
    · Realizarea dosarelor prin care se solicita recuperarea sumelor aferente concediilor medicale de la FNUASS;
    · Colecteaza si verifica pontajele si intocmeste statele de plata;
    · Tine evidenta concediilor de odihna si calculeaza drepturile aferente acestora;
    · Primeste certificatele medicale si efectueaza calculul acestora
    · Colecteaza si verifica pontajele si intocmeste statele de plata
    · Opereaza in programul de salarii modificarile de survenite in contractele de munca;
    · Efectueaza calculul salariilor si raspunde de plata acestora conform legislatiei si prezentei la lucru
    · Intocmeste statele de salarii si raspunde de intocmirea corecta a acestora
    · Intocmeste declaratiile lunare privind obligatiile la buget (CAS, CASS, somaj) si cele anuale, centralizatoarele si asigura inregistrarea acestora la organele fiscale.
    · Intocmeste si transmite in contabilitate nota contabila aferenta salariilor, realizeaza verificarea privind corectitudinea datelor transmise
    · Verifica conturilor contabile de salarii din balanta de verificare si corectarea acestora in conformitate cu legislatia in vigoare.
    · Intocmeste necesarul de tichete de masa, daca va fi cazul;
    · Intocmeste situatii statistice cerute de Directia de Statistica, daca va fi cazul
    · Completeaza si elibereaza adeverinte pentru salariati;
    · Intocmeste diferite situatii economico – financiare, contabile cerute de diverse departamente din societate sau beneficiari externi
    · Intocmeste toate situatiile cerute de CASMB legate de personal si programul acestora;
    · Propune, cand este cazul, solutii pentru functionarea eficienta a programului de salarii
    · Verifica inregistrarile contabile de salarii si platile aferente taxelor salariale
    · Intocmeste diverse situatii financiar contabile
    · Inregistrarea in contabilitate a inregistrarilor efectuate prin conturile bancare
    · Orice alta sarcina data de seful direct si care are legatura cu activitatea de resurse umane, salarizare sau contabila cu respectarea legislatiei in vigoare;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Bacau, BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI, Alba Iulia, Iasi,

    Vezi job-uri similare (23)