Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operations Administration Officer
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Operations Administration Officer active on Hipo.roView all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.roView all jobs Non profit Charitable Organizations active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | part-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 17.03.2019 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Job requirements:
- University (preferably economic background) � in course ;
- Good English skills (speaking and writing);
- Technical abilities (good knowledge of Microsoft Access, Excel) .
Competency requirements :
- Customer orientation;
- Team work;
- Attention to details;
- Learning capacity;
- Flexibility;
- Verbal and presentation skills;
- Written communication skills.
- Processes the incoming proposals (data entry activity);
- Applies corrections to e-mail addresses and phone numbers;
- Comes up with recommendations in order to streamline the division�s activities;
- Offers support in order to keep updated the procedures and the manuals used within the division;
- Participates in the company�s projects.
This is a PART TIME job, 4h/day. The working hours are between 18:00 - 22:00 , from Monday to Friday.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
RETAIL BANKING OFFICER - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Sales & Account Officer - Bucuresti BUCURESTI, | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la