Reprezentant vanzari Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinte:

    -Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei.
    -Ofera informatii de calitate clientilor care sunt transferati din IVR pentru a li se face vanzari sau pentru a le rezolva solicitarile de natura comerciala.
    -Contribuie activ in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.
    -Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, de apărare împotriva incendiilor şi protecţiei civile şi măsurile de aplicare a acestora;
    -Să utilizeze aparatura, instrumentarul şi celelalte dotări ale activităţii curente şi de protecţie, potrivit instrucţiunilor tehnice;
    -Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate ale clădirii unde îşi desfăşoară activitatea;
    -Să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
    -Să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
    -Să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de lege sau de către autorităţile de profil;
    -Să coopereze cu angajatorul şi/sau autorităţile de profil pentru a permite un mediu de muncă şi condiţii de lucru fără riscuri pentru securitate şi sănătate;
    -Să acţioneze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariţiei oricărui pericol iminent de incendiu sau altei situaţii de urgenţă;
    -Să furnizeze persoanelor abilitate toate datele şi informaţiile de care are cunoştinţă, referitoare la producerea accidentelor de muncă şi/sau incendiilor.
    -Mediul de lucru presupune solicitare vizuală şi auditivă, utilizarea computerului.



    Responsabilitati

    -Îndeplineşte activităţile specifice de call center :
    -Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate;
    -Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;
    -Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;
    -Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului.
    -Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.
    -Isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si/sau noile proceduri de lucru.
    -Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/managerului ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie.
    -Participa la toatesesiunilede instruirepentru imbunatatireaperformantelor proprii, se preocupade insusireade noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor.Cunoaste serviciile si produsele Companiei.
    -Respecta cu strictete programul de lucru: inceperea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru setate de superiori in functi de nevoile departamentului.
    -În situaţia în care traficul o impune, se va loga pe modulul stabilit ( Inbound/Outbound ), conform decizieiresponsabilului locului de muncă .
    -Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.
    -Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat.
    -În funcţie de evoluţia nevoilor de business din cadrul Companiei, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine
    -Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Hercules Fusion, CCM, Atlas, KMS, Ghika, Bria);
    -Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţiei a datelor.
    -Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern, Codul de Conduita siValorile companiei.
    -Mentine confidentialitatea datelor cu caracter profesional;
    -Transmite feedback-ul clientilor legat de serviciile si produsele companiei, superiorilor ierarhici, astfel incat imaginea companiei sa nu fie afectata.
    -Transmite feedback superiorilor pentru imbunatatirea proceselor si procedurile companiei, observat in timpul orelor de lucru.

    Alte informatii




    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (148)