Junior Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Junior Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare absolvite (studiile in domeniul economic reprezinta un avantaj);
    - cunostinte Microsoft Office;
    - cunostinte de limba engleza la nivel mediu/avansat;
    - abilitati de comunicare si negociere;
    - orientare catre client.

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatilor de achizitii (licitatii, contractare, evaluare a furnizorilor);
    - Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi;
    - Evaluarea si negocierea ofertelor receptionate si stabilirea termenilor contractuali;
    - Efectuarea comenzilor de achizitie;
    - Verificarea conformitatii fiecarei livrari de la furnizori din punct de vedere al cantitatii, al calitatii si al pretului stabilit;
    - Evaluarea tendintelor pietei si furnizarea catre superior a informatiilor;
    - Intocmirea raportelor de achizitii.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Training specializat;
    - Dezvoltarea carierei intr-o companie multinationala cu un mediu dinamic de lucru;
    - O arie de responsabilitati interesante cu o multime de oportunitati de dezvoltare;
    - O echipa tanara si dedicata de profesionisti;
    - Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)