Property Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Colliers International active.


Vezi toate job-urile Property Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Colliers International
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali în domeniul consultanței imobiliare și al managementului investițiilor. Cu operațiuni în 68 de țări, cei 14.000 specialiști întreprinzători lucrează împreună pentru a oferi consultanță și servicii de specialitate pentru a maximiza valoarea proprietății pentru chiriași, proprietari și investitori. Timp de peste 20 de ani, echipa noastră experimentată de management, care deține peste 40% din capitalul nostru, a oferit acționarilor cele mai mari randamente anualizate din industrie. În 2018, veniturile corporate au fost de 2,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde de dolari inclusiv afiliații), cu active gestionate de peste 26 miliarde de dolari.
    Mai multe detalii despre Colliers International pe www2.colliers.com/en-RO, Facebook, LinkedIn și Instagram.

    Cerinte

     Educatie: Studii Universitare
     Experienta anterioara pe segmentul de consultanta imobiliara – property management / administrare si experienta in domeniul tehnic
    Abilitati necesare:
     Buna cunoastere a limbii engleze (citit, scris, vorbit)
     Cunostinte bune de operare calculator (Microsoft Office : Word, Excel, Power Point);
     Bune abilitati de comunicare
     Lucru in echipa
     Planificare si organizare a activitatilor

    Responsabilitati

     Mentinerea relatiei cu chiriasii din punct de vedere comercial si operational
     Raportarea lunara pentru proprietar (tehnic, comercial, financiar)
     Coordonarea si monitorizarea subcontractorilor
     Analizarea si urmarirea bugetelor de Service Charge si CAPEX
     Urmarirea colectarii chiriei lunare si controlul veniturilor proprietarului
     Controlul cheltuielilor aferente proprietatii
     Analizarea pietei si concurentei pe plan local
     Pastrarea in ordine si arhivarea electronica a tuturor documentelor
     Pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces
     Prospectarea pietei in vederea atragerii de noi chiriasi – daca este cerut de catre proprietar
     Imbunătăţirea permanentă a pregatirii sale profesionale si de specialitate

    Alte informatii

    The process of becoming a member of our team starts with a GMAT test followed by several interviews depending on the specific of each job opening.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    7000 - 8000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Vezi job-uri similare (32)