Contact Center Officer - PART TIME

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Contact Center Officer - PART TIME active on Hipo.ro

View all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 27.02.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    University degree or student
    Previous experience in client related areas is a plus
    Competencies requirements:
    Customer oriented attitude;
    Oral and written communication skills
    Planning & organizing skills
    Attention to details
    Teamwork
    Routine resistance
    Flexible, can do attitude, positive attitude

    Responsibilities

    Performs outbound calls for the new/existing clients (welcome calls, calls included in marketing campaigns etc). Calls are made according to a predefined script;
    Offers support regarding private pensions, providing the necessary information or required documents, by phone or e-mail;
    Offers basic support to customers for the use of on-line self-service (NN Direct)
    Updates the customer database (the client�s personal data and contact information) by phone or e-mail;
    Registers complaints submitted by phone and forwards them to the Investigation & Complaints Department;
    Classifies according to content and archives incoming e-mail messages from the company's official mailboxes;
    Ensure, by an efficient daily activity, a good level of departmental productivity and smooth operational workflow.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (321)