Contact Center Officer - PART TIME
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Contact Center Officer - PART TIME active on Hipo.roView all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | part-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 27.02.2017 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
University degree or student
Previous experience in client related areas is a plus
Competencies requirements:
Customer oriented attitude;
Oral and written communication skills
Planning & organizing skills
Attention to details
Teamwork
Routine resistance
Flexible, can do attitude, positive attitude
Performs outbound calls for the new/existing clients (welcome calls, calls included in marketing campaigns etc). Calls are made according to a predefined script;
Offers support regarding private pensions, providing the necessary information or required documents, by phone or e-mail;
Offers basic support to customers for the use of on-line self-service (NN Direct)
Updates the customer database (the client�s personal data and contact information) by phone or e-mail;
Registers complaints submitted by phone and forwards them to the Investigation & Complaints Department;
Classifies according to content and archives incoming e-mail messages from the company's official mailboxes;
Ensure, by an efficient daily activity, a good level of departmental productivity and smooth operational workflow.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Call Center cu lb. Italiana part-time 4h sau 6h Aplica fara CV | |
Contact Center Associate – Italian (plus English) On-site Remote | |
Contact Center Associate – Portuguese (plus English) Work From Office BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (321) |
Raporteaza eroarea la