Asistenti vanzari / Casiere ALTEX Craiova

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Asistenti vanzari / Casiere ALTEX Craiova active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 04.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    Pentru ca in scurt timp deschidem un nou magazin in CRAIOVA suntem in cautarea activa a noilor colegi!

    Cautam colegi pasionati de tehnologie, cu experienta in vanzari, pentru promovarea si vanzarea de produse electronice, electrocasnice, entertainment, IT si comunicatii.

    Ce iti mai poate aduce in plus aceasta experienta? Vei invata cum sa iti adaptezi discursul si atitudinea in functie de fiecare tip de interlocutor, vei invata cum sa controlezi situatiile stresante, vei fi la curent cu ultimele inovatii tehnologice, vei avea posibilitatea ca dupa o perioada de timp, in functie de rezultatele tale si oportunitatile ivite, sa poti avansa.

    Responsabilitati

    Ce vei face in rolul de Asistent Vanzari in Altex?

    Scopul principal al Asistent Vanzari in Altex este acela de a-si indeplini obiectivele de vanzari prin crearea unei experiente de cumparare memorabila clientilor Altex, bazata pe respect, disponibilitate si solutionarea eficienta a nevoilor clientului.

    Ce cautam la urmatorul Asistent Vanzari?

    Pregatirea necesara obligatorie:
    - Experienta relevanta in promovarea si vanzarea de produse electronice, electrocasnice, entertainment, IT si comunicatii;
    - Studii medii / superioare;
    - Cunostinte operare PC (Microsoft Office – Word, Excel , E-mail).

    Competente necesare:
    - Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;
    - Capacitate si disponibilitate de asimilare rapida a informatiilor noi;
    - Atentie la detalii;
    - Toleranta crescuta la stres;
    - Capacitate de a lucra sub presiune;
    - Capacitate de analiza si rezolvare rapida a problemelor de vanzare;
    - Orientat in aceeasi masura si catre client si catre rezultat;
    - Perseverenta si incredere in sine;
    - Empatie;
    - Stabilitate emotionala;
    - Integritate profesionala.

    Ce cautam la urmatorul/urmatoarea Casier/a?

    Pregatire necesara obligatorie:
    - Experienta relevanta in activitatea de casierie de minim 6 luni;
    - Studii medii / superioare;
    - Cunostinte operare PC (Microsoft Office – Word, Excel , E-mail).

    Competente necesare:
    - Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;
    - Puternica orientare catre client;
    - Atentie la detalii;
    - Toleranta crescuta la stres;
    - Capacitate de a lucra sub presiune;
    - Empatie;
    - Stabilitate emotionala;
    - Integritate profesionala.

    Descrierea jobului:

    Ce vei face in rolul de Asistent Vanzari in Altex?

    Scopul principal al Asistent Vanzari in Altex este acela de a-si indeplini obiectivele de vanzari prin crearea unei experiente de cumparare memorabila clientilor Altex, bazata pe respect, disponibilitate si solutionarea eficienta a nevoilor clientului.

    - Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de catre companie;
    - Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile tehnice si modul de folosire ale produselor;
    - Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta in alegerea produselor in acord acestea;
    - Realizarea target-ului lunar de vanzari;
    - Servirea clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.

    Ce vei face in rolul de Casier/a in Altex?

    - Vei emite documentele fiscale (facturi fiscale, bon fiscal) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora;
    - Vei completa corect si vei verifica instrumentele de plata (CEC-uri, bilete la ordin, ordine de plata, tichete, etc);
    - Vei factura corect produsul vandut pentru a nu genera erori in stocurile magazinului;
    - Vei emite documente de incasare a marfurilor vandute si vei incasa contravaloarea acestora pentru cele care nu fac obiectul unui contract de rate;
    - Vei emite facturi pentru comenzile on-line;
    - Vei verifica facturile emise pentru comenzile on-line, astfel incat sa nu se dubleze facturarea pentru o singura comanda.
    - Vei efectua tranzactiile de POS cu respectarea prevederilor existente in conventiile incheiate cu bancile (aceste prevederi sunt aduse la cunostinta de catre unitatea bancara);
    - Vei intocmi monetarul pentru numerarul existent in casierie la sfirsitul fiecarei zile si vei verifica corectitudinea acestuia cu documentele de numerarar generate din sistemul informatic al magazinului, cit si cu raportul Z al casei de marcat generat pe operator;
    - Vei pastra in ordine toate documentele cu regim special atat utilizate cat si neutilizate;

    Descrierea companiei:

    Pentru a ne cunoaste si mai bine, te invitam cu drag sa ne vizitezi intr-unul dintre magazinele noastre Altex sau MediaGalaxy!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Craiova,

    Aplica fara CV
    Craiova,

    Aplica fara CV
    Craiova, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (12)