Agent Servicii Clienti - domeniul bancar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mellon Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti - domeniul bancar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    -Experienta minima in departamente de tipul: relatii clienti, telemarketing, telesales, retentie clienti sau vanzari;
    - Studii superioare in curs sau finalizate;
    - Abilitati excelente de comunicare si negociere;
    - Orientare catre rezultate;
    - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
    - Rapiditate de operare in MS Office si Windows;

    Responsabilitati

    - Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii/promovarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate;
    - Tine cont de scopul apelului si foloseste script-ul propus de superiorul ierarhic si trateaza obiectiile clientilor ;
    - Identifică şi propune noi modalităţi de comunicare a informaţiilor în scopul creşterii eficienţei muncii;
    - In functie de rezultatul apelului, completeaza corect statusul final atat in aplicatia software de call center cat si in baza de date;
    - Centralizeaza, actualizeaza si trimite baza de date catre superiorul ierarhic;
    - Respecta fluxul de lucru aferent campaniilor in colaborare cu departamentele implicate;
    - Asigură feedback pentru echipele de marketing si vanzari in functie de proiect si solicitari.

    Alte informatii

    - Posibilitate de lucru full-time sau part time;
    - Zona de lucru in centrul Bucurestiului;
    - Acordarea bonusurilor de performanta+pachet salarial progresiv;
    - Echipa tanara si foarte prietenoasa;
    - Perfectionare profesionala prin participarea la trainguri - atat tehnice cat si de soft-skills - si prin lucrul efectiv alaturi de o echipa de profesionisti;
    - Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut, utilat modern si menit sa te ajute in desfasurarea activitatii zilnice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (166)