Assistant- Investment Department

This job is no longer active!

View all jobs Colliers International active


View all jobs Assistant- Investment Department active on Hipo.ro

View all jobs Real Estate active on Hipo.ro

View all jobs Management - Consulting active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Colliers International
Domain:
  • Real Estate
  • Management - Consulting
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 31.12.2018
    Remote work: On-site
    Short company description


    Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali în domeniul consultanței imobiliare și al managementului investițiilor. Cu operațiuni în 68 de țări, cei 14.000 specialiști întreprinzători lucrează împreună pentru a oferi consultanță și servicii de specialitate pentru a maximiza valoarea proprietății pentru chiriași, proprietari și investitori. Timp de peste 20 de ani, echipa noastră experimentată de management, care deține peste 40% din capitalul nostru, a oferit acționarilor cele mai mari randamente anualizate din industrie. În 2018, veniturile corporate au fost de 2,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde de dolari inclusiv afiliații), cu active gestionate de peste 26 miliarde de dolari.
    Mai multe detalii despre Colliers International pe www2.colliers.com/en-RO, Facebook, LinkedIn și Instagram.

    Requirements

    - Very intelligent individuals;
    - Strong personalities with a great desire to succeed;
    - University Degree or last year students;
    - Fluency in written and spoken English;
    - Excellent computer skills (Microsoft Word, Excel, Power Point);
    - Analytical person
    - Organized, proactive and diligent person


    Responsibilities

    - Coordinate the administrative tasks of the team;
    - Assist consultants/brokers/valuers in their daily activity;
    - Prepare offers and contracts;
    - Gather information about markets and clients;
    - Assist senior members of the team in reports preparation;
    - Verify and update the database;
    - Translate various documents;
    - Prepare offres and contracts;
    - Produce presentations and analysis to clients;

    Other info

    The process of becoming a member of our team starts with a GMAT test followed by several interviews depending on the specific of each job opening.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (41)