VOIS România, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul IT&C, deschide un nou birou în Iași
Helpdesk Specialist
| Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 12-11-2025 |
| Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Cerinte
Responsabilități principale:
Preluarea și înregistrarea solicitărilor de suport (sistem ticketing, telefonic, email).
Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice de nivel 1 (hardware, software, rețea, aplicații interne).
Escaladarea incidentelor complexe către nivelul superior (L2/L3).
Monitorizarea și actualizarea statusului ticheteleor până la rezolvare.
Instalarea și configurarea de echipamente IT (PC-uri, laptopuri, imprimante, telefoane).
Oferirea de training de bază utilizatorilor finali (cum se utilizează aplicațiile, cum se evită erorile frecvente).
Menținerea documentației tehnice și a procedurilor actualizate.
Responsabilitati
Studii medii sau superioare (preferabil profil IT sau tehnic).
Cunoștințe de bază Hardware/software și rețelistică (Windows, Office, e-mail, VPN).
Abilități de diagnosticare și rezolvare probleme tehnice de nivel entry/mid.
Orientare către client și abilități excelente de comunicare.
Capacitatea de a lucra organizat și de a prioritiza sarcini.
Disponibilitatea deplasarii ocazionale la punctele de lucru din tara în funcție de necesitati.
Experiență anterioară pe un rol de Help Desk/Support IT.
Experiență cu sisteme de ticketing.
Alte informatii
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra intr-o companie de succes si in plina dezvoltare;
Tichete de masa;
Flexibilitate program de lucru;
Acces la platforme de specialitate pentru cursuri;
Beneficii
- Cursuri
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Data Management Specialist – Professional Services
Aplica fara CV
|
![]() |
Junior Sourcing Specialist
Hybrid |
![]() |
Junior Risk and AML Specialist
Aplica fara CV
|
| Vezi job-uri similare ( 37 ) | |


