VOIS România, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul IT&C, deschide un nou birou în Iași
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Generalist Resurse Umane
BUCURESTI, |
![]() |
Inspector Resurse Umane
Aplica fara CV
|
![]() |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane
Aplica fara CV
|
| Vezi job-uri similare ( 27 ) | |
Specialist Resurse Umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kineto Consult active.Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
| Angajator: | Kineto Consult |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 12-11-2025 |
| Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Kineto Consult dispune de trei clinici de recuperare medicala situate in centrul si in zona de Nord a Bucurestiului, dedicate ingrijirii si recuperarii pacientilor de toate varstele. Lucram intr-o echipa multidisciplinara formata din kinetoterapeuti, medici specialisti in medicina fizica si de reabilitare, medici ortopezi, asistenti de fizioterapie si tehnicieni maseuri.
Cerinte
· Verificarea valabilitatii documentelor prezentate de angajati la inscrierea in registrul de evidenta a salariatilor;
· Intocmirea si arhivarea contractelor individuale de munca;
· Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca;
· Calcularea salariilor potrivit pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
- Cunostinte reale de utilizare a programelor de administrare a personalului si salarizare (Saga, Revisal/Reges)
· Completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre institutiile financiar-bancare, pentru intocmirea cardurilor de salarii;
· Intocmirea si distribuirea fluturasilor de salariu;
· Depunerea, in fiecare luna, la ITM, a documentelor doveditoare a platii salariatilor si a altor acte necesare pentru indeplinirea conditiilor de legalitate a contractelor individuale de munca;
· Primirea, verificarea si arhivarea certificatelor medicale;
· Verificarea prin sondaj a condicilor de prezenta cu pontajele;
· Mentinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament;
· Intocmirea lunara a unei estimari legate de cheltuielile cu salariile si cheltuielile totale, venitul net pe fiecare salariat si departament;
· Intocmirea fiselor fiscale;
· Gestionarea activitatilor legate de tichetele de masa, distribuirea pe baza borderourilor si intocmirea rapoartelor lunare cu privire la consumul si evidenta lor;
· Eliberarea de adeverinte, la cererea salariatilor si in conformitate cu legislatia in vigoare;
· Analizarea cererilor si/sau a reclamatiilor salariatilor, precum si propunerea catre conducatorul direct de solutii pentru rezolvarea lor;
· Acordarea de consultanta in problemele de gestionare a personalului;
· Asigurarea mentinerii la zi a regulamentului intern si a altor documente interne, conform legislatiei in vigoare;
· Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu la angajare sau pentru controlul periodic anual;
· Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca si asigurarea ca fiecare angajat sa aiba o fisa de risc, pe care sa o aiba asupra sa, atunci cand merge la controlul de medicina a muncii, pentru instruiri periodice;
· Intocmirea de avertismente si convocari disciplinare, atunci cand este cazul.
Responsabilitati
Mentine relatii profesionale cu colegii de munca si persoanele din exterior
- Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre departamentele firmei;
- Raspunde de informarea angajatilor cu privire la orice schimbare legata de drepturile salariale;
- Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile cu privire la orice defectiune a echipamentului necesar pentru desfasurarea activitatii;
- Asigura confidentialitatea datelor de personal;
- Raspunde de arhivarea si pastrarea documentelor de personal;
- Aduce la cunostinta departamentului financiar-contabili schimbarile aparute in relatiile de munca (angajari, concedieri, pensionari, concedii fara plata);
- Raspunde de transmiterea regulata si la timp a tuturor taxelor si impozitelor aferente salariilor catre ANAF, Casa de Pensii etc.;
- Raspunde de gestionarea documentelor legate de contractele de munca;
- Respecta prevederile legale in legatura cu gestionarea personalului;
- Raspunde pentru obtinerea in timp util a avizului persoanei superioare ierarhic, pentru eliberarea de documente de personal;
- Respecta normele de Sanatatea si Securitatea Muncii si PSI (Prevenirea si Stingerea Incendiilor), pentru a limita riscul de accidente de munca;
- Respecta regulamentul intern si alte proceduri de lucru specifice firmei;
- Respecta termenele legale si pe cele impuse de firma, pentru documentele legate de personal;
- Respecta legislatia in vigoare referitoare la inregistrarea, evidenta si arhivarea documentelor de personal;- Pastreaza cu strictete parolele si mijloacele tehnice de acces la date personale ale angajatilor;
Alte informatii
Program de lucru: 9:00 – 17:00
Oferim:
Salariu net incepand de la 6000 lei - functie de experienta demonstrata, tichete de masa, asigurare medicala.
Mediu profesional și prietenos, orientat spre dezvoltare.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Discount produse companie /companii partenere
- Laptop
- Tichete de masa
- Tichete cadou


