Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Generalist Resurse Umane

BUCURESTI,

Inspector Resurse Umane

Aplica fara CV
Hybrid

Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane

Aplica fara CV
BUCURESTI, Cluj Napoca, Timisoara, Job national

Vezi job-uri similare ( 27 )

Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kineto Consult active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Kineto Consult
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12-11-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Kineto Consult dispune de trei clinici de recuperare medicala situate in centrul si in zona de Nord a Bucurestiului, dedicate ingrijirii si recuperarii pacientilor de toate varstele. Lucram intr-o echipa multidisciplinara formata din kinetoterapeuti, medici specialisti in medicina fizica si de reabilitare, medici ortopezi, asistenti de fizioterapie si tehnicieni maseuri.

    Cerinte

    · Verificarea valabilitatii documentelor prezentate de angajati la inscrierea in registrul de evidenta a salariatilor;

    · Intocmirea si arhivarea contractelor individuale de munca;

    · Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca;

    · Calcularea salariilor potrivit pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;

    - Cunostinte reale de utilizare a programelor de administrare a personalului si salarizare (Saga, Revisal/Reges)

    · Completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre institutiile financiar-bancare, pentru intocmirea cardurilor de salarii;

    · Intocmirea si distribuirea fluturasilor de salariu;

    · Depunerea, in fiecare luna, la ITM, a documentelor doveditoare a platii salariatilor si a altor acte necesare pentru indeplinirea conditiilor de legalitate a contractelor individuale de munca;

    · Primirea, verificarea si arhivarea certificatelor medicale;

    · Verificarea prin sondaj a condicilor de prezenta cu pontajele;

    · Mentinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament;

    · Intocmirea lunara a unei estimari legate de cheltuielile cu salariile si cheltuielile totale, venitul net pe fiecare salariat si departament;

    · Intocmirea fiselor fiscale;

    · Gestionarea activitatilor legate de tichetele de masa, distribuirea pe baza borderourilor si intocmirea rapoartelor lunare cu privire la consumul si evidenta lor;

    · Eliberarea de adeverinte, la cererea salariatilor si in conformitate cu legislatia in vigoare;

    · Analizarea cererilor si/sau a reclamatiilor salariatilor, precum si propunerea catre conducatorul direct de solutii pentru rezolvarea lor;

    · Acordarea de consultanta in problemele de gestionare a personalului;

    · Asigurarea mentinerii la zi a regulamentului intern si a altor documente interne, conform legislatiei in vigoare;

    · Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu la angajare sau pentru controlul periodic anual;

    · Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca si asigurarea ca fiecare angajat sa aiba o fisa de risc, pe care sa o aiba asupra sa, atunci cand merge la controlul de medicina a muncii, pentru instruiri periodice;

    · Intocmirea de avertismente si convocari disciplinare, atunci cand este cazul.

    Responsabilitati

    Mentine relatii profesionale cu colegii de munca si persoanele din exterior

    - Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre departamentele firmei;

    - Raspunde de informarea angajatilor cu privire la orice schimbare legata de drepturile salariale;

    - Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile cu privire la orice defectiune a echipamentului necesar pentru desfasurarea activitatii;

    - Asigura confidentialitatea datelor de personal;

    - Raspunde de arhivarea si pastrarea documentelor de personal;

    - Aduce la cunostinta departamentului financiar-contabili schimbarile aparute in relatiile de munca (angajari, concedieri, pensionari, concedii fara plata);

    - Raspunde de transmiterea regulata si la timp a tuturor taxelor si impozitelor aferente salariilor catre ANAF, Casa de Pensii etc.;

    - Raspunde de gestionarea documentelor legate de contractele de munca;

    - Respecta prevederile legale in legatura cu gestionarea personalului;

    - Raspunde pentru obtinerea in timp util a avizului persoanei superioare ierarhic, pentru eliberarea de documente de personal;

    - Respecta normele de Sanatatea si Securitatea Muncii si PSI (Prevenirea si Stingerea Incendiilor), pentru a limita riscul de accidente de munca;

    - Respecta regulamentul intern si alte proceduri de lucru specifice firmei;

    - Respecta termenele legale si pe cele impuse de firma, pentru documentele legate de personal;

    - Respecta legislatia in vigoare referitoare la inregistrarea, evidenta si arhivarea documentelor de personal;- Pastreaza cu strictete parolele si mijloacele tehnice de acces la date personale ale angajatilor;

    Alte informatii

    Program de lucru: 9:00 – 17:00
    Oferim:
    Salariu net incepand de la 6000 lei - functie de experienta demonstrata, tichete de masa, asigurare medicala.

    Mediu profesional și prietenos, orientat spre dezvoltare.

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Laptop
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou