Retail Relationship Manager - Arad

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 10-11-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    Rolul de Retail Relationship Manager presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.︈︈︁︍︊︉︁︂​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

    Minimum un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari;
    Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus;
    Abilitati de vanzare, prezentare si negociere;
    Bune abilitati de comunicare si interactiune;
    Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie;
    Perseverenta in atingerea obiectivelor;
    Cunostinte MS Office;
    Limba engleza – nivel conversational.

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    Vei prospecta in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice);
    Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile;
    Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte;
    Vei colecta documentatia necesara pentru initializarea relatiei de afaceri si finalizarea tranzactiei;
    Vei mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu banca.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    Un buget flexibil alocat in platforma Benefits de 840 ron;
    Pentru ca sanatatea ta este importanta, beneficiezi de un abonament medical in cadrul retelei Regina Maria;
    Asigurare de sanatate Signal Iduna - implica acordarea de suport financiar pentru spitalizare si interventii chirurgicale (boli grave si oncologie); Acest abonament este independent de abonamentul de servicii medicale Regina Maria;
    Te bucuri de un plan personalizat de onboarding si de un mentor dedicat;
    Discounturi oferite de diferiti furnizori parteneri (Vodafone, World Class, partenerii Bonus Card etc.) – conform politicilor bancii;
    Ne dorim sa te sarbatorim asa cum se cuvine, asa ca iti oferim o zi libera pentru ziua ta de nastere;
    Acces la programe de training dedicate pentru dezvoltarea ta profesionala.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus la angajare
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ofiter bancar servicii clienti (Teller) - Bucuresti

    BUCURESTI,

    Voice Customer Care Energic Adviser @ING Bank

    BUCURESTI,

    Payroll Expert (Temporary 2 years - Maternity cover) @ING Bank

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 160 )